četrtek, 16. marec 2017

Ljubo doma

Ljubo doma je tema 181. izziva Craft-alnice za katerega sem izdelala današnjo voščilnico. Napis je natisnjen, s šablono sem odrezala dva različno velika srčka in v spodnjega dodala hišico s srčki.
Lepim jo tudi k Tini in Vladki, na izziv Ko me inspirira - odprtina.




Lep sončen pozdrav.  Zvonka

14 komentarjev:

  1. Kako preprosto si jo naredila in to ji da še poseben čas. Čudovita je in vesela sem, da se igraš z nami v novem izzivu pri CRAFTalnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Od vedno so mi všeč preproste voščilnice in tale tvoja je prav lepa. Tisti srčkast dim iz dimnika pa je sploh zakon! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepo si umestila hiško in napis v srčka... Zelo všeč so mi čiste linije.

    OdgovoriIzbriši
  4. Iii kako je luštna,sploh dimni signali :)! Všeč mi je veliiiiko beline in malo rdeče :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako fajn si tole postavila in oba izreza srca se mi zdita super. Res je lepa.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako zelo ljubka rdeča hiška! :) V njej prav gotovo domuje ljubezen, ko se tako lepo vijejo iz nje srčki. Postavitev in barvna kombinacija sta mi res všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč sta mi srčna izreza in v vsakem je vsebina, ki ogreje.

    OdgovoriIzbriši
  8. Pa sva bili res usklajeni s hiško v srčku. :-)) Zelo lepa voščilnica. Všeč mi je preprosta belo rdeča kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kakšna lepotička! Zelo lepa je rdeče bela kombinacija in hišica s srčki tako ljubka.
    Hvala, da jo deliš z nami v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo je luštna in posrečeno sestavljena :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj kako luštna srčka in seveda hiška v enem od njih. Krasna ideja!

    OdgovoriIzbriši
  12. Prikupna in simbolna, zelo mi je všeč, hvala, ker ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši