petek, 3. marec 2017

Nova tehnika

To pa je druga današnja objava za izziv, ki se skoraj izteka, voščilnice pa še vroče dodajam k njim, saj sem jih delala tik pred objavo.

Pri Christmas Cards Throwdown je tokrat za izziv tehnika in sicer sunburst/starburst. Priznam, da sem tokrat prvič slišala zanjo. Je pa zanimiva in luštna za izdelavo. Še posebno, če imaš šablono kot sem jo imela jaz, potem jo to res igranje. Prijazno mi jo je posodila Marjeta. Nekaj jih je še nedokončanih, pridejo jutri na vrsto.

Naj se pa še neskromno pohvalim, da sem bila pri prejšnjem njihovem izzivu (drinks - pijača), z eno voščilnico zmagovalka, z drugo pa častno omenjena.








Lep vikend vam želim.  Zvonka

21 komentarjev:

  1. ja, jaz sem tudi pri tem izzivu prvič slišala za to tehniko. in tebi je prekrasno uspela, super si kombinirala.
    in sem videla rezultate prejšnjega izziva, bravo in vse čestitke!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole res zelo lepo izpade, ampak mislim, da brez šablone ne bi bilo ravno enostavno. Čestitke za dosežke pri prejšnjem izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Same lepe voščilnice so nastale! Sploh nisem vedela,da obstaja šablona :)!

    OdgovoriIzbriši
  4. JoJ kako so lepe in takole s šablono tudi zelo natančno izrezani delčki. Krasno si skombinirala vse papirčke.
    Zelo sem vesela, ker spet sodeluješ pri Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  5. Si pa dala v turbo pogon. Ob petih popoldne prakticno se idej nisi imela, zvecer pa ze masovna izvedba, objava, pa se so ti ideje ostale za danes.
    Krasne so. In res je enostavno delat s sablono. Sploh ko odkrijes kam gre kak koscek.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo ti si pa bljižnjico našla😆. Super in zelo natančno narejeno. Res je tale tehnika zanimiva, prava mala sestavljanka. Krasne so, vse po vrsti, tudi tokrat zaslužijo nagrado in pohvalo.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, krasno šablono imaš na posodo in čudovito interpretacijo te tehnike si naredila. Lepe vse po vrsti. Pa čestitke za zmago in omembo, si zaslužiš.

    OdgovoriIzbriši
  8. Bravo Zvonka. To tehniko pa res obvladaš. In čestitke za zmagovalko in častno omenjeno. Res si si zaslužila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke za zmago:) in čestitke za hudo veliko serijo lepo izdelanih voščilnic v tehniki, za katero sem prvič slišala ob tem izzivu. Sploh ne vem, kako se jo lotiti, da pa obsaja še šablona - no to je pa že fantastika:)). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  10. Danes sem si vzela čas in malo obiskujem boge. Lepe razlićčne stvari ustvarjaš, zato všečkam.

    OdgovoriIzbriši
  11. Najprej čestitke za zmago....to novo tehniko si prfektno osvojila. Voščilnice so čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  12. Stunning cards! Thanks for joining us at CCT, April x

    OdgovoriIzbriši
  13. Po mojem skromnem mnenju si tudi tokrat vroča kandidatka za zmago. :-) Čudovite so!

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo zanimiva tehnika in lepo pride do izraza.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  15. Joj kako lepo. Super tehnika, všeč mi je ta drugačnost. Čestitke za zmago tudi z moje strani.

    OdgovoriIzbriši
  16. Čestitke za zmago in omembo in mislim, da boš tudi tokrat kandidatka, saj si čudovito to vse izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  17. Krasna tehnika, voščilnice so ti čudovito uspele :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Čestitam za zmago.
    Voščilnice so zelo lepe. Lp

    OdgovoriIzbriši
  19. Zvonka...nisem poznala te tehnike in ti so krasno izpeljala.

    OdgovoriIzbriši
  20. These are very beautiful and your papers are perfect with the centrepieces.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši